برگزاری سی و ششمین کمپین همه باهم سینما

0
171
برگزاری سی و ششمین کمپین همه باهم سینما
برگزاری سی و ششمین کمپین همه باهم سینما

برگزاری سی و ششمین کمپین همه باهم سینما

اختصاصی وبسایت اردبیل سینما: سی و ششمین برنامه کمپین «همه باهم سینما» با همکاری معاونت امور اجتماعی استانداری اردبیل، کافه سینما و موسسه مطالعات عصر پژوهش در سینما قدس اردبیل برگزار شد.

برگزاری سی و ششمین کمپین همه باهم سینما – سی و ششمین دوره از برگزاری کمپین همه باهم سینما روز پنج شنبه ۲۸ تیر ۹۷ در سینما قدس اردبیل ساعت ۱۸ برگزار گردید. در این برنامه که با اولین روز از هفته اردبیل مقارن بود؛ بزرگداشت یک عمر فعالیت سینمایی «جمشید هاشم پور» هنرمند اردبیلی الاصل، نیز برگزار شد. در ابتدای برنامه، کلیپ ویژه این بزرگداشت نمایش داده شد. این کلیپ توسط رامین رحمانی تدوین و توسط کمپین همه باهم سینما تهیه شده بود. نمایش این کلیپ با تشویق های فراوان سینمادوستان همراه بود. این کلیپ را در اینجا ببینید:

 

در آغاز مراسم، سیدامین موسوی، (از پایه گذاران اصلی کمپین همه باهم سینما) دقایقی کوتاه برای حاضرین در این جلسه فرهنگی – سینمایی، سخن گفت. گفتگوی مسئولین در گزارش خبرگزاری فارس، آورده شده است. در ادامه این گزارش را ببینید:

 

در ادامه فیلم سینمایی «هزارپا» ساخته ابوالحسن داوودی اکران شد. فیلم «هزار پا» با بازی رضا عطاران و جواد عزتی در ژانر کمدی – اجتماعی است. تماشاگران رضایتمندی مناسبی از تماشای این فیلم داشتند. معاون سیاسی – امنیتی استانداری اردبیل (علی نواداد) – معاون امور اجتماعی استانداری اردبیل (شفیع شفیعی) و مدیرکل اداره ورزش و امور جوانان استان اردبیل (بهرام آقاخانی) مهمانان ویژه این کمپین بودند.

نمایش مجدد فیلم «هزارپا» (برنامه دوم) در قالب کمپین همه باهم سینما صورت خواهد گرفت. در این خصوص گوش به زنگ اطلاع رسانی های این کمپین باشید. در ادامه، چندین عکس منتخب از میزان استقبال تماشاگران از این کمپین، آورده شده است:

برگزاری سی و ششمین کمپین همه باهم سینما - 1
برگزاری سی و ششمین کمپین همه باهم سینما – ۱
برگزاری سی و ششمین کمپین همه باهم سینما - 2
برگزاری سی و ششمین کمپین همه باهم سینما – ۲
برگزاری سی و ششمین کمپین همه باهم سینما - 3
برگزاری سی و ششمین کمپین همه باهم سینما – ۳
برگزاری سی و ششمین کمپین همه باهم سینما - 4
برگزاری سی و ششمین کمپین همه باهم سینما – ۴
برگزاری سی و ششمین کمپین همه باهم سینما - 5
برگزاری سی و ششمین کمپین همه باهم سینما – ۵

لینک خرید اینترنتی بلیت سینما قدس اردبیل برای فیلم هزارپا:

https://cinematicket.org/?p=ncinemadet&cid=158

 

وبسایت اردبیل سینما از تلاش های بی دریغ اهالی کمپین همه با هم سینما، در ایجاد روحیه و افزایش نشاط اجتماعی کمال تشکر را دارد.


عضویت در کانال تلگرام سینما قدس اردبیل:

لینک عضویت در کانال تلگرام سینما قدس اردبیل: https://t.me/joinchat/AAAAAEJFTwuDP2pQtQaVYw
لینک عضویت در کانال تلگرام کمپین همه باهم سینما: https://t.me/joinchat/BDdnBkFyZD-AsU7zGSI2JA

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید