جدول نمایش فیلمهای جشنواره فجر اردبیل

0
40
برنامه نمایش فیلمهای جشنواره فیلم فجر استان اردبیل

جدول نمایش فیلمهای جشنواره فجر اردبیل – مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان با اعلام اسامی فیلم ها، از آمادگی این استان جهت برگزاری همزمان جشنواره بین المللی فیلم فجر خبر داد.

جدول نمایش فیلمهای جشنواره فجر اردبیل – به گزارش وبسایت اردبیل سینما، سید ناصر اسحاقی، مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان با اعلام اسامی فیلم ها، از آمادگی این استان جهت برگزاری همزمان سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلم فجر در سینما قدس اردبیل خبر داد.

وی با اعلام اینکه  این جشنواره روزهای ١٣ تا ٢٢ بهمن در سینما قدس اردبیل برگزار می شود، گفت: در این جشنواره، منتخبی از آثار هنرمندان و فیلم سازان اردبیلی هم به نمایش در خواهد آمد.

اسحاقی افزود: فیلمهای سینمایی «تنگه ابوغریب»، «سرو زیر آب»، «امپراتور جهنم»، «عرق سرد»، «مصادره»، «لاتاری»، «اتاق تاریک»، «جشن دلتنگی»، «قانون»، «هایلایت»، «شعله ور»، «فیلشاه» و «بانو قدس ایران»، عناوین فیلم هایی هستند که در جشنواره فیلم فجر اردبیل به روی پرده می روند.

برنامه نمایش فیلمهای جشنواره فیلم فجر استان اردبیل
برنامه نمایش فیلمهای جشنواره فیلم فجر استان اردبیل

توجه شود فیلمی تحت عنوان «قانون» در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر وجود خارجی ندارد و در کلیه اطلاع رسانی های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، متوجه عدم وجود فیلمی با عنوان «قانون» نشده اند.

نام فیلم مورد نظر «کامیون» می باشد. که در کلیه سایت ها به اشتباه درج شده است. فیلم سینمایی «کامیون» به کارگردانی کامبوزیا پرتوی در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد. فیلم کامیون در جشنواره فجر در استان اردبیل ، در سینما قدس اردبیل به نمایش در خواهد آمد.

منبع: وبسایت اردبیل سینما | لینک ثابت: goo.gl/zKeqZV

لینک کانال تلگرام سینما قدس اردبیل: https://telegram.me/CinemaGhodsArdabil

لینک اینستاگرام سینما قدس اردبیل: https://www.instagram.com/cinemaghods

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید