بازگشایی سینماها بدون فیلم

0
86
سالن های سینما - اردبیل سینما
سالن های سینما - اردبیل سینما

وب سایت اردبیل سینما گزارش داد: بازگشایی سینماها بدون فیلم – سینما پس از چهار ماه انتظار و با همه اما و اگر‌ها برای بازگشایی، در روز موعود دست خالی ماند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، پس از چهار ماه، زمان بازگشایی سینما‌ها با همه اما و اگرها فرا رسید و قرار است از امروز مخاطبان برای دیدن فیلم به سینما‌ها بروند، اما مشکل اساسی این است که فیلمی در سینما‌ها وجود ندارد تا پذیرای مخاطبان علاقه‌مند باشند.

بازگشایی سینماها بدون فیلم – بعد از انصراف دو فیلم «شنای پروانه» و «خوب، بد، جلف ۲؛ ارتش سری» در دقیقه نود، شب گذشته جلسه تعیین تکلیف برای انتخاب فیلم‌های جایگزین صورت گرفت که بی‌نتیجه ماند و کار به جلسه دوم کشیده شد. البته برخی‌ها معتقدند احتمال دارد یک یا دو فیلم کنار کشیده دوباره به چرخه برگردند.

با توجه به اینکه سامانه‌های فروش برای دو فیلم انصرافی بلیت فروشی انجام دادند سردرگمی برای همه از مسئولان امر تا مخاطبان پیش آمده که چطور بلیت‌های خریداری شده بازگردانده می‌شود. همچنین آیا تحریم ۶ ماهه در انتظار فیلم‌های انصرافی است یا خیر. شاید پاسخ همه این سوال‌ها را جلسه امروز سازمان سینمایی مشخص کند.


«دینامیت» با بازی محسن کیایی و پژمان جمشیدی آماده اکران در سینماها

تهیه کننده فیلم سینمایی «دینامیت» با بازی محسن کیایی و پژمان جمشیدی برای اکران فیلمش در سینماها اعلام آمادگی کرد. سعید خانی (تهیه کننده): سازمان سینمایی اعلام کند، ظرف ۷۲ ساعت فیلم را آماده می کنیم.

فیلم سینمایی «دینامیت»
فیلم سینمایی «دینامیت»

با انصراف دو فیلم «خوب بد جلف۲» و «شنای پروانه» از اکران سینماها سازندگان فیلم «دینامیت» از آمادگی برای جایگزینی آنها خبر دادند.

سعید خانی مدیر دفتر پخش خانه فیلم در این مورد گفت: «ما آمادگی اکران «دینامیت» را داریم و متریال تبلیغاتی‌مان هم آماده است و در صورتی که سازمان سینمایی منافع کلی سینما را در نظر داشته باشد و پروانه نمایش فیلم را صادر کند ما می‌توانیم ظرف ۷۲ ساعت فیلم را اکران کنیم. ضمن اینکه با توجه به پتانسیل‌های زیادی که «دینامیت» برای جذب مخاطبان دارد اگر این فیلم اکران بشود می‌تواند در این شرایط بحرانی خیلی به سینما کمک کند»

فیلم کمدی «دینامیت» با بازی پژمان جمشیدی، احمد مهرانفر، محسن کیایی، نازنین بیاتی و زیبا کرمعلی به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه‌کنندگی ابراهیم عامریان ساخته شده است.


«زن‌ها فرشته‌اند ۲» جای انصرافی‌ها از اکران را می‌گیرد؟

شنیده‌ها حاکی از این است که فیلم سینمایی «زن‌ها فرشته‌اند ۲» به زودی اکران می‌شود.

فیلم سینمایی «زن‌ها فرشته‌اند ۲»
فیلم سینمایی «زن‌ها فرشته‌اند ۲»

طبق شنیده‌ها، قرار است فیلم‌ سینمایی «زن‌ها فرشته‌اند ۲» در کنار فیلم‌هایی که اکران‌شان در اسفند به دلیل شیوع کرونا و تعطیلی سینماها نیمه تمام ماند، به نمایش دربیاید.

این در حالی است که فیلم‌های «شنای پروانه» و «خوب، بد، جلف ۲؛ ارتش سری» در لحظات آخر از اکران یکم تییر کناره‌گیری کردند و حاشیه‌ها و مشکلاتی را در روند اکران به وجود آوردند.

فیلم سینمایی «زن‌ها فرشته اند ۲» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدحسین فرحبخش تولید شده است.

این فیلم از گزینه‌های اکران نوروزی بود که به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی سینماها مانند دیگر فیلم‌ها موفق نشد روی پرده برود.


💠کانال تلگرام سینما قدس اردبیل:
https://t.me/CinemaGhodsArdabil

💠وب سایت رسمی سینما قدس اردبیل:
http://www.cinemaghods.com

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید