افتتاح پردیس سینمایی هروی سنتر

0
194
افتتاح پردیس سینمایی هِرَوی سنتر
افتتاح پردیس سینمایی هِرَوی سنتر

افتتاح پردیس سینمایی هِرَوی سنتر

وبسایت اردبیل سینما گزارش داد: افتتاح پردیس سینمایی هروی سنتر – پردیس سینمایی هروی سرانجام از چهارشنبه ۲۳ خرداد ماه در مجتمع هروی سنتر آغاز به کار خواهد کرد. پردیس سینمایی هروی در شمال شرق تهران و در منطقه‌ای قرار دارد که مخاطبین زیادی انتظار افتتاح آن را می کشند.

آخرین مراحل فنی و آماده سازی پردیس سینمایی هروی در روزهای ماه مبارک رمضان انجام شد و سرانجام این پردیس سینمایی از ۲۳ خرداد آغاز به کار خواهد کرد. مراسم افتتاحیه پردیس سینمایی هروی با حضور جمعی از مدیران سینمایی و هنرمندان و چهره های مطرح چهارشنبه ۲۳ خرداد ماه برگزار خواهد شد.

افتتاح پردیس سینمایی هروی سنتر
افتتاح پردیس سینمایی هروی سنتر

این مجموعه سینمایی که در طبقه سوم مجتمع هروی سنتر واقع شده، دارای سه سالن با ظرفیت کل ۳۵۵ صندلی است. سالن «فرهنگ» با ظرفیت ۲۰۰ صندلی، سالن «هنر» با ظرفیت ۸۵ صندلی و سالن «اندیشه» با ظرفیت ۷۰ صندلی سالن های این پردیس هستند. این پردیس سینمایی در میدان هروی، نبش خیابان موسوی، مجتمع تجاری هروی سنتر واقع شده است.

وبسایت مجموعه در آدرس http://heravicenter.com در دسترس است.


مشخصات پروژه

مجموعه‏ هروی سنتر در یکی از بهترین مناطق شهر تهران از لحاظ موقعیت و دسترسی قرار گرفته است.

آنچه در تمامی بخش‏های معماری، سازه و تأسیسات این مجموعه به چشم می خورد، نوآوری و عدم استفاده از الگوهای موجود میباشد که با بهره‏گیری از دانش روز و همچنین یاری گرفتن از متخصصین و استفاده از باکیفیت‏ترین مصالح موجود، مجموعه‏ای متفاوت را پیش روی هموطنان عزیزمان قرار داده است.

فضاهای تجاری به گونه ای طراحی شده که با رنگ‏آمیزی و نورپردازی متناسب با فضا، محیطی آرام و دل‏نشین برای مراجعین فراهم آورد.

پس از مطالعه‏ سیستم‏های ‏روز دنیا، توانسته ایم از فناوری برتر مدیریت تمام هوشمند ساختمان بهره جسته و در زمینه کنترل سیستم های روشنایی و تأسیسات برق و مکانیک، حرکتی نو را در جهت صرفه‏جویی مصرف انرژی و آسایش بازدیدکنندگان آغاز کنیم.

تنوع واحدهای تجاری و مشاغل مختلف از متراژ ۱۰ – ۹۰ متر مربع در چهار طبقه تجاری در کنار تالار و رستوران از مزیت های رقابتی آن می باشد. وسعت ساختمانی این مجموعه و تخصیص فضاها به گونه ای طراحی شده که پاسخگوی نیاز اصناف و نمایندگی ها و شرکت های عرضه مستقیم کالا و خدمات باشد.

نمای مجموعه

نمای هر ساختمان شاخص اصلی معرفی آن بوده و از اهمیت ویژه ای برخوردار است، زیرا به عنوان نمادی از مجموعه در یاد و خاطر بازدیدکنندگان باقی مانده و در هر زمان با تصویری که از آن در ذهن مخاطب مجسم می شود نمادی متفاوت را تداعی خواهد نمود. «هروی سنتر» نیز با نمایی زیبا و ماندگار در حال اجرا می باشد. هدف اصلی در ایده‏پردازی و طراحی این نما، خلق یک اثر ویژه و منحصر به‏فرد و استفاده از نوآوری و تکنیک‏های جدید در طراحی و اجرای آن بوده است.

طبقات تجاری

طبقات زیر همکف ، همکف، اول، دوم در این مجموعه شامل ۱۰۰ واحد تجاری با متراژهای گوناگون و با ارتفاع بیش از ۶ متر می‏باشد که این ارتفاع باعث شده است تا واحدهای تجاری دارای بالکن اختصاصی باشند.

طبقه زیر همکف شامل ۵۰ واحد تجاری جهت بورس طلا و جواهر با طراحی بسیار زیبا و امنیت بالا اختصاص یافته است. دیوار واحدها بتنی مسلح ۱۰ سانتی متری و شیشه ها با پوشش ضد گلوله و فضاهای مشاع این طبقه به دوربین مداربسته مجهز بوده و سیستم دزدگیر ازجمله امکانات ایمنی و امنیتی آن می باشد که دغدغه های خریداران محترم را از بابت امنیت طبقه تامین خواهد نمود.

طبقه‏ همکف شامل ۲ ورودی از قسمت‏های شرقی و جنوبی است که علاوه بر فروشگاه‏ها، لابی زیبای تالار فضایی متفاوت را در این طبقه ایجاد نموده است.

جابه‏جایی بین این طبقات به وسیله‏ ۶ دستگاه پله‏برقی و نیز ۲ دستگاه آسانسور ۱۶ نفره و با سرعتی بالا انجام می‏شود.

دوربین‏های مداربسته، مرکز کنترل و حراست و نگهبانی، فضایی امن و سالم برای خانواده‏ها به منظور بازدید و خرید به وجود آورده اند.

در طراحی تأسیسات برق و مکانیک این طبقات، استقلال واحدها، هم از نظر کنترل و هم محاسبه هزینه‏ها، در نظر گرفته شده است.

معماری و دکوراسیون داخلی زیبای این مجموعه و ارتباط بصری بین طبقات توسط VOID های طراحی‏شده، به همراه آب‏نمای موجود، خاطره‏ یک خرید لذت‏بخش را در ذهن بازدیدکنندگان به یادگار می‏گذارد.

طبقه‏ اول با کاربری تجاری، شامل ۲۷ واحد فروشگاهی با متراژ خالص۷۴۰ مترمربع و دارای فضای سبز و کافی‏شاپ روباز، با امکان گرمایش در زمستان.

طبقه دوم با کاربری تجاری و رستوران شامل ۶ واحد فروشگاهی با متراژ خالص ۲۰۰  مترمربع و ۵ واحد تهیه و طبخ غذا و ۲۸۰ مترمربع رستوران و کافی شاپ روباز.

تالارهای پذیرایی

در طبقات سوم و چهارم این مجموعه، ۲ تالار پذیرایی با ظرفیت ۸۰۰ نفر، هر کدام با متراژ ۹۵۰ مترمربع فضای مفید و با ارتفاع ۷ متر به منظور زیبایی هر چه بیشتر فضاهای داخلی تالار طراحی گردیده است، به گونه ای که از این دو تالار بصورت جداگانه و یا مشترک استفاده نمود.

در قسمت شرقی مجموعه، ورودی جداگانه‏ تالار وجود دارد که میهمانان را به یک لابی زیبا، مخصوص تالارها می‏رساند تا از فضای فروشگاهی طبقه‏ همکف مستقل باشند. تعداد ۳ دستگاه آسانسور اختصاصی با سرعت جابجایی ۲ متر بر ثانیه وظیفه‏ جابه‏جایی میهمانان را به طبقات ۳ و ۴ مجموعه بر عهده دارد که هر یک با ظرفیت ۱۶ نفر و به صورت هوشمند، قابلیت کنترل و برنامه‏ریزی از مرکز کنترل ساختمان را دارا می باشد.

در هر طبقه از تالارها، اتاق عقد، دفتر مدیریت، اتاق تعویض لباس، نمازخانه‏ آقایان و بانوان و… به صورت جداگانه در نظر گرفته شده است.

در طبقه‏ پنجم ۲ دستگاه آشپزخانه‏ صنعتی و پیشرفته، ویژه‏ تالارهای پذیرایی به همراه ۲ دستگاه آسانسور مخصوص حمل غذا به تالارها، پیش‏بینی شده است.

ضمن آن که انبارها و سردخانه‏هایی با دمای زیر صفر درجه و بالای صفر درجه، در طبقات ۴-  و ۵-  و در کنار آسانسورهای اختصاصی تالارها قرار گرفته‏اند.

رستوران

طبقه‏ی دوم این مجموعه، شامل رستوران (فود کورت) با ۵ واحد فضای تهیه و طبخ غذاهای فست‏فود و ایرانی و با ارتفاع بیش از ۶ متر می باشد.

علاوه بر رستوران، این طبقه شامل فضای بازی کودکان، کافی شاپ، فضای سرگرمی های رایانه ای، دفتر مدیریت و فروش است.

۲ دستگاه آسانسور با ظرفیت ۱۶ نفر و ۲ دستگاه پله برقی وظیفه جابجایی بازدیدکنندگان به این طبقه را عهده دار می باشند.

پارکینگ

در طبقات ۲- تا ۶-  این مجموعه، فضای پارکینگ با ظرفیت ۲۲۰ خودرو به همراه امکانات کاملاً هوشمند، شامل سیستم‏های کنترل تردد، شمارشگر پارکینگ و هدایت اتوماتیک خودرو برای یافتن محل پارک مناسب، بدون اتلاف وقت در ۵ طبقه و با ورودی و خروجی جداگانه در نظر گرفته شده است.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید