اخبار فیلم روزی روزگاری هالیوود

0
193
لئوناردو دی کاپریو و کوئنتین تارانتینو - فیلم روزی روزگاری هالیوود
لئوناردو دی کاپریو و کوئنتین تارانتینو - فیلم روزی روزگاری هالیوود

اخبار فیلم روزی روزگاری هالیوود – وبسایت اردبیل سینما تقدیم می کند: اخبار فیلم روزی روزگاری هالیوود – چندین بازیگر جدید به جمع بازیگران بسیار درخشان و پرآوازه فیلم (Once Upon A Time In Hollywood) روزی روزگاری در هالیوود به کارگردانی و نویسندگی کوئنتین تارانتینو، اضافه شدند. این بازیگران شامل لینا دانم، آستین بوتلر، مایا هاوک و لورنزا ایزو می‌باشد. این فیلم قرار است در تاریخ جمعه ۴ مرداد ۱۳۹۸ (۲۶ جولای ۲۰۱۹) به اکران دربیاید.

Margot-Robbie-In-Once-Upon-A-Time-In-Hollywood
Margot-Robbie-In-Once-Upon-A-Time-In-Hollywood

به‌گزارش بیاتومگ، بازیگرانی که حضورشان در این فیلم تایید شده شامل لئوناردو دی کاپریو در نقش بازیگر ریک دالتون که همسایه بازیگر شاروت تیت بوده، برد پیت در نقش بدل دالتون به نام کلیف بوت، مارگو رابی در نقش بازیگر شارون تیت، دیمین لوئیس در نقش بازیگر استیو مک‎کویین، داکوتا فانینگ در نقش یکی از اعضای خانواده منسون به نام لینت فرام ملقب به اسکوییکی، امیلی هیرش در نقش چهرپردازی به نام جی سبرینگ، لوک پری در نقش اسکاتی لنسر، کلیفتون کالینز جونیور در نقش ارنستو، کیت جفرسون در نقش کیت، نیکولاس هموند در نقش کارگردان سم وانامیکر، مایک مو در نقش بروس لی و آل پاچینو در نقش مدیر برنامه بازیگر ریک دالتون به نام ماروین شوارتز می‎باشد. دیگر بازیگران نیز برت رینولدز، تیم راث، کرت راسل و مایکل مدسون هستند.

کوئنتین تارانتینو در پشت صحنه روزی روزگاری در هالیوود
کوئنتین تارانتینو در پشت صحنه روزی روزگاری در هالیوود

اتفاقات فیلم روزی روزگاری در هالیوود در سال ۱۹۶۹ رخ می‌دهد که در آن، چهار قتل در هالیوود صورت می‎گیرد که یکی از آنها بازیگر شناخته‎ شده‎ای به نام شارون تیت می‎باشد. این قتل‎ها به دست پیروان جنایتکاری به نام چارلز منسون صورت گرفته بود. منسون، در اواخر دهه ۶۰ میلادی یک فرقه تشکیل داد که به نام خانواده منسون شناخته می‎شد. این فیلم بر محوریت کاراکتر ریک دالتون و بدلش به نام کلیف بوت می‌باشد که به دنبال آن هستند تا در صنعت سینما بار دیگر نام و آوازه‌ای برای خود بیابند.

لینا دانم قرار است نقش کاترین شیر ملقب به کولی را بازی کند. کاترین شیر در زمانی یکی از اعضای خانواده منسون بوده و برای دخالتش در جرایم مختلف به پنج سال زندان محکوم شده است. بوتلر نیز قرار است نقش یکی دیگر از اعضای خانواده منسون به نام واتسون ملقب به تکس را بازی می‌کند که از افراد مسئول قتل شارون تیت بوده است.

منبع: بیاتومگ


پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید