آشنایی با «سالن امام علی» تهران

0
565
سالن سینمایی امام علی (ع) تهران
سالن سینمایی امام علی (ع) تهران

آشنایی با «سالن امام علی» تهران

وبسایت اردبیل سینما گزارش داد: آشنایی با «سالن امام علی» تهران – سالن سینمایی امام علی زیر مجموعه آموزش پرورش تهران است و نزدیک به دو دهه قدمت دارد.

نام مدیر: ناصر یکه | مالک: اداره آموزش و پرورش تهران | ظرفیت: ۶۰۰ صندلی | سال تأسیس: ۱۳۷۸ | درجه سینما: ممتاز | پارکینگ: دارد | نام سابق: سینما نور تهران

آدرس: تهران، نبش اتوبان ستاری، نبش بلوار فردوس شرق

شماره تماس: ۴۴۰۳۹۴۵۲ ۰۲۱


لینک خرید اینترنتی:

خرید بلیت اینترنتی سالن امام علی (ع) تهران


ناصر یکه مدیر این سالن، دکتری پژوهش هنر دارد و به گفته خودش سال‌هاست کارهای فرهنگی هنری دغدغه اصلی اوست. در همین راستا یکی از مهمترین فعالیتهای وی مدیریت و بهره‌برداری از سالن‌های فرهنگی و سالن‌های همایش است.

آشنایی با «سالن امام علی» تهران
آشنایی با «سالن امام علی» تهران

ناصر یکه درباره هدف ساخته شدن سالن امام علی گفت: نیت برپایی سالن ابتدا برگزاری همایش‌‌های دانش‌آموزی و علمی بود اما از آنجا که قبل از افتتاح پردیس کوروش و مگامال با کمبود سینما در منطقه مواجه بودیم، تصمیم گرفتیم با اخذ مجوزهای لازم، این سالن را به کمک سینماشهر تبدیل کنیم به یک سالن سینمایی که یکی از فعالیت هایش پخش فیلم‌های روز سینما باشد. به این ترتیب سالن امام علی در کمتر از دو دهه فعالیتش میزبان بسیاری ازخانواده‌ها به ویژه دانش‌آموزان بوده است.

او درباره وجه تمایز این سالن نسبت به سایر سینماها و نکات مثبت آن گفت: تفاوت سالن امام علی در تک سانس بودن آن است. این سالن ۶۰۰ نفر ظرفیت دارد و از نظر صدا و تصویر بهترین کیفیت پخش برای آن در نظر گرفته شده است. دیگر نکته مثبت این سالن قیمت پایین بلیت آن است که ۸۰۰۰ تومان برای روزهای عادی و ۴۰۰۰ تومان برای روزهای نیم بها در نظر گرفته شده است که تفاوت محسوسی با قیمت بلیت در پردیس‌ها و سایر سینماها دارد. از دیگر فعالیت‌های سالن سینمایی امام علی نیز با توجه به ظرفیت بالایی که دارد می‌توان به برگزاری همایش‌های علمی، فرهنگی هنری و برگزاری جشنواره و اجرای تئاتر اشاره کرد.

سینما امام علی تهران
سینما امام علی تهران

سینما از نظر دسترسی نبش اتوبان ستاری جنوب به شمال و نبش بلوار فردوس قرار دارد و بهترین دسترسی را برای ساکنان منطقه و حتی مناطق دیگر دارد. همچنین مجموعه دارای پارکینگ است که برای رفاه حال مخاطبان سینما اهمیت ویژه ای دارد.

ناصر یکه درباره برنامه‌های آینده خود به خبرنگار سینماتیکت گفت: دو سالن قدیمی، یکی در انتهای خیابان گیشا به نام سالن نصر که به مرکز امام خمینی معروف است و سالن دیگر به نام سالن قدس در ایران زمین وجود دارند که در تلاش هستیم در ماه های آینده با گرفتن مجوزهای لازم از وزارت ارشاد و پس از رفع کاستی‌های این سالن‌ها آنها را که هر کدام ۱۳۰ نفر ظرفیت دارد، آماده نمایش فیلم کنیم تا مردم گیشا و شهرک غرب برای تماشای فیلم‌های روز دسترسی بهتری به سینما داشته باشند.

گزارش: محمدعلی کرمی

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید